داعش نیوز

ساخت وبلاگ

به گزارش “داعش نیوز” , از صبح امروز منطقه القلمون شرقی واقع در استان حاشیه دمشق صحنه درگیری های شدید داخلی میان داعش با ائتلاف القاعده و ارتش آزاد بوده است.

بنابر این گزارش، کانون این درگیری ها در مناطق حاشیه شهر “النبک” قرار دارد که طی آن دو طرف از انواع تسلیحات سنگین برای هدف قرار دادن مواضع یکدیگر استفاده کرده اند. منطقه مرزی سوریه با لبنان (القلمون) از ابتدای بحران سوریه در سال ۲۰۱۱ یکی از سه مسیر عمده ورود تروریست، سلاح و مهمات برای گروه های تکفیری فعال در این کشور بوده اما در پی عملیات های مشترک ارتش سوریه و حزب الله در دو سوی مرز بیش از ۹۵ درصد این مناطق از اشغال تروریستهای داعش، ارتش آزاد و القاعده آزاد شده و طی یکسال گذشته باقیمانده نیروهای آنها در کوه ها و مناطق صعب العبور آواره و سرگردان هستند.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 230 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:02

به گزارش “داعش نیوز” , نیروهای بسیج مردمی عراق، پشت یک دیوار پناه گرفتند و به یک ماشین بزرگ اسباب بازی طناب بستند آن گاه دیگی حامل غذا در آن ریختند و به سر طناب سنگ بستند و به طرف خانه ای که آن سوی خیابان یگان دیگری در آن مستقر بود، پرتاب کردند.

در آن سوی خیابان، یگان نظامی عراقی، با کشیدن طناب، ماشین بزرگ اسباب بازی را به سمت خود می کشد و پس از تحویل گرفتن آن، ناهاری خوشمزه را نوش جان کردند.

در این میان، تک تیراندازان داعش، که شگفت زده نظاره گر این عملیات بسیج مردمی بودند، هم از کشتن نیروهای بسیج بازماندند و هم حسرت قیمۀ نجفی به دلشان ماند.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 204 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:02

به گزارش “داعش نیوز” , نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر عربستانی ها دست از سر مردم عراق بردارند و در این کشور امنیت برقرار شود، دیگر نیازی به حضور سردار سلیمانی در آن کشور نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در گفت‌وگو با برنامه “من طهران” شبکه خبری العالم تاکید کرد: تردیدی درباره حضور سردار سلیمانی در عراق نیست، دولت عراق اعلام کرده که وی به دعوت ما آمده است، حال حضور یک، دو یا سه مستشار در عراق چقدر برای عربستان سنگین است؟ چطور آنها به عراق لشکر کشی کردند و مردم را کشتند یا در یمن بیشتر از یک سال است که تمام زیر ساخت ها را نابود کردند، زن، کودک و پیرمرد را به قتل رساندند، آیا این دخالت در جهان اسلام نیست.

نماینده مقام معظم رهبری در سپاه با تاکید بر این که هدف مستشاران ایرانی کمک به نیروهای عراقی است، اظهار داشت: ایران هرگز به دنبال ضربه زدن به اهل سنت نبوده و نیست، اما عربستان در مدت نفوذ آمریکا در عراق، صدها هزار مسلمان بی گناه شیعه را در بغداد و دیگر مناطق به شهادت رساند.

تسلط عربستان برعراق محال است

وی در ادامه تسلط عربستان بر عراق را محال دانست و یادآور شد: عربستان نمی تواند بار دیگر عنصری مانند صدام را در عراق داشته باشد تا بر آن کشور مسلط شود؛ ریاض باید دست از سر مردم عراق بردارد و آنها را به حال خودشان بگذارد تا خود تصمیم بگیرند؛ مردم عراق چون مردم فهیمی هستند، در انتخابات شرکت کرده و رای دادند؛ حکومت و مجلس تشکیل دادند؛ اگر عربستانی ها دست از سر مردم عراق بردارند و در این کشور امنیت برقرار شود، دیگر نیازی به حضور سردار سلیمانی در این کشور نخواهد بود.

سعیدی دربارۀ ناخرسندی رسانه های سعودی از آزادی فلوجه نیز گفت: در واقع فلوجه، برای آن ها نقطه ای راهبردی بود، فلوچه چهارراه مواصلاتی و ارتباطی است، مرکز پشتیبانی است، فاصله اش با بغداد کم است، مرکز تهیه اقلام انتحاری است که از آن ها در بغداد استفاده می شد، مرکز تولید و پرورش نیروی تروریست بود، طبیعی است که عربستان از آزادی چنین مرکزی ناراحت شود.

عربستان از چنگال آمریکا بیرون بیاید

سعیدی با بیان این که هر شخصی که دارای عقل است با ما (ایران) در تعامل و همراه است، گفت: عربستان نمی تواند این وضعیت را تحمل کند و اشتباه می کند؛ عربستان می تواند از چنگال آمریکایی ها خارج شده و در کنار ایران قرار بگیرد و اهداف متعالی که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دنبال می کنند را عملی کنند.

وی با انتقاد از وضعیتی که عربستان در عراق ایجاد کرده، افزود: چطور عربستان که خودش یک انتخابات ندارد با حکومت و دولتی که بر اساس دمکراسی و رای اکثریت روی کار آمده، اینگونه برخورد می کند.

سعیدی بااشاره به این که گروه تروریستی داعش با تسلط بر شهر فلوجه کانون بحران و موجب مشکلات زیادی برای مردم مظلوم عراق شده بود، اما با یاری خدا آزاد شد، بیان داشت: طبیعی بود که آل سعود از سقوط فلوجه ناراحت شوند، چون ابزارشان از دستشان رفت؛ و انشا الله آزادی فلوجه باعث آزادی موصل و استان نینوی خواهد شد.

سعیدی با تاکید بر این که برای ما سنی و شیعه فرقی ندارد، اظهار داشت: در آزادسازی فلوجه تصمیم اینگونه بود که تلفات حداقلی باشد و همه مردم از هر مذهبی از فلوجه محاصره شده خارج شوند، لذا تبلیغات رسانه های عربی علیه نیروهای عراقی عملیات کننده دروغ بود و برای تحریک افکار عمومی صورت گرفت، بنابراین هر گونه اقدام نیروهای ارتش عراق، حشد الشعبی و مردمی و یا نقش ایران به هیچ عنوان برای انتقام گیری نیست.

وی با محکوم کردن نقش منفی امپراطوری رسانه ای درباره مسائل فلوجه گفت: این موضوع از استقبال اهل سنت، جشن مردم در فلوجه و رضایتمندی مردم نمایان است به همین دلیل از عربستان می خواهیم از عراق دست بردارد و نیروهایش (تروریست های داعش) را از این کشور خارج کند و آدم کشی را متوقف کند.

تقابل ایران و آمریکا زیربنایی است

سعیدی با اشاره به این که آمریکا حکومتی سلطه گر است و خود را کدخدای جهان می داند، گفت: آمریکا پس از آن که خطر کشوری همانند شوروی را خنثی کرد و می پنداشت که قدرت اول و کدخدای جهان است، ناگهان با انقلاب عظیمی روبرو شد که عمق و گستره آن از انقلاب سوسیالیستی شوروی به مراتب بیشتر بود.

وی ادامه داد: آمریکایی ها با قدرتی به نام جمهوری اسلامی ایران در جهان مواجه شدند که اقتدار آنها را به چالش کشید.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: اصولا نظام آمریکا نظامی الحادی و مبتنی بر کفر است و تقابل ما با آنها مبنایی و زیربنایی است و ما به علل و دلایل گوناگون نمی توانیم با آنها کنار بیاییم.

سعیدی با اشاره به قسمتی از جنایات مختلف آمریکا در سراسر جهان در طول نیم قرن اخیر، تصریح کرد: آمریکا طی ۵۰ سال به ۲۲ کشور مستقیما حمله کرده است، که برلین(پایتخت آلمان شرقی سابق)، کوبا، کره، لبنان، ویتنام، کامبوج، آنگولا، گرانادا، پاناما، سومالی، لیبی، عراق، هائیتی و افغانستان شماری از این کشورهاست و در ۱۷ کشور نیز مانند چین، مجارستان، یوگسلاوی، کوبا، ایران، هندوستان، اتیوپی، نیکاراگوئه، افغانستان، السالوادور و لهستان دخالت کرده است.
استکبار ستیزی شاخصه جمهوری اسلامی ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان استکبارستیزی، کفرستیزی با نظام الحادی و ایدئولوژی توحیدی به عنوان شاخصه های انقلاب اسلامی، گفت: با وجود این شاخصه ها هیچ وجه مشترکی بین انقلاب اسلامی ایران و آمریکا وجود ندارد، بنابراین طبیعی است که آمریکا در صدد براندازی نظامی اسلامی ایران باشند.

وی ادامه داد: البته این موضوع یک فرآیند را طی کرده که مرحله اول آن حرکت سخت و جنگ نیابتی توسط عراق علیه ایران، مرحله دوم تحریم و فشار مضاعف بر روی ملت و نظام ایران و استراتژی سوم نیز تعامل است، که البته در هر سه این مراحل نیت آنها براندازی نظام اسلامی بود.

سعیدی با بیان این که آمریکایی ها با فرآیند تعامل دو هدف را دنبال می کردند، گفت: هدف درونی آمریکایی ها از تعامل، “نفوذ” بود، یعنی ایجاد جای پا در داخل نظام که شامل نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی می باشد.

“به نظر من نفوذ به معنای تصرف دشمن در ادارک سیاسی مسؤولین و مردم است و نفوذ فرهنگی یعنی تصرف دشمن در ادراک فرهنگی مردم برای جابجایی عناصر فرهنگ ملی و جایگزینی عناصر غربی به جای آن.”

وی با اشاره به این که آمریکایی ها در فرآیند تعامل با ایران دو هدف را دنبال می کردند، افزود: هدف اول آمریکایی ها این بود که در قالب تعامل و با عنوان مذاکرات هسته ای در ایران جای پایی را به وجود آورند و در تصمیم گیران نفوذ سیاسی داشته باشند و هدف دوم آنها نفوذ فرهنگی یعنی تصرف در ادراک فرهنگی مردم (ایران) بود.

سعیدی دومین فرآیند آمریکا در ایران را “فراهسته ای”، دانست بدان معنا که بنا نبود آمریکایی ها به مساله هسته ای بسنده کنند و می خواستند در مسایلی که عمق استراتژیک ایران است، جمهوری اسلامی را دنبال خودشان بکشند؛ از آمریکای لاتین که نفوذ معنوی داریم تا ساحل مدیترانه، عراق، یمن، فلسطین و لبنان که تعامل و نفوذ فرهنگی داریم وعمق استراتژیک ما به شمار می آید.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: آمریکایی ها به دنبال آن بودند که ما در منطقه غرب آسیا، محور نباشیم؛ یعنی نقشی در معادلات منطقه غرب آسیا اعم از فلسطین، لبنان، عراق و سوریه نداشته باشیم.

وی افزود: آن ها در مساله هسته ای، توانستند تا حد زیادی، خواسته های خود را تحمیل کنند و ما هم به حداقلی دست یافتیم، اما آمریکایی ها به این بسنده نکردند؛ آن ها می خواستند ما را به دنبال خود بکشانند و در ماجرای عمق راهبردی و آن چه که امروز سرمایه اقتدار ما در منطقه غرب آسیا است، ما را وادار به عقب نشینی کنند تا محوریت ما را در غرب آسیا از بین ببرند و ما نتوانیم کاری از پیش ببریم.

نقشه آمریکا درباره ایران

سعیدی با تاکید بر این که تحلیل مقام معظم رهبری ا ز اهداف آمریکا علیه ایران، تحلیلی عمیق و همه جانبه بوده و بر پایه شناخت همه جانبه از راهبرد و اهداف و آینده نگری آمریکا استوار است، گفت: آمریکایی ها در حال حاضر، همان نقشه ای که در مورد شوروی سابق پیاده کردند را برای ایران در نظر گرفته و در حال پیاده کرده آن هستند؛ یعنی در دهه هفتاد میلادی، دنبال این بودند که ردپایی در شوروی پیدا کنند؛ اتفاقا جالب بود که آقای خروشچف رئیس جمهور وقت و رهبر حزب کمونیست شوروی به این نکته رسید که نیاز نیست که ما همواره با آمریکایی ها بر سر جنگ باشیم، می توانیم سر میز مذاکره بنشینیم و با هم مذاکره کنیم.

وی ادامه داد: تحلیل آقای خروشچف این بود که ما در آمریکای لاتین هستیم، در شرق اروپا حضور داریم، در غرب آسیا هستیم و نفت و گازمان از آمریکا به مراتب بیشتر است و ما نیازی نداریم که همواره با آمریکا در حال جنگ باشیم، که اتفاقا آمریکایی ها نیز به شدت از این موضوع استقبال کردند و پیمان سالت ۱ امضا شد و قرار بر این بود که وارد حوزه های دیگر نشوند ولی آمریکایی ها آرام آرام روسیه را به سمت پیمان هلسینکی کشاندند و زمینۀ فروپاشی این امپراتوری را فراهم کردند.

سعیدی منشأ تحلیل غلطِ برخی کشورهای عربی درباره کمک های ایران به کشورهای منطقه را آمریکا دانست و گفت: آمریکایی ها جنگ مستقیم را کنار گذاشتند و به جنگ نیابتی روی آوردند؛ امروز ما شاهد هستیم که عربستان سعودی، قطر، امارات و حتی ترکیه، در میدان آمریکایی ها ایفای نقش می کنند و در حقیقت هم داعش، به نیابت از آمریکایی ها در منطقه آشوب به پا می کند، هم کشورهای واپسگرای منطقه.

چه کشوری باعث کاهش قیمت نفت و ضرر کشورهای منطقه شد؟

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران از کیان اسلام دفاع می کند، نه منافع آمریکا، تصریح کرد: چه کسی موجب کاهش قیمت نفت شد و خود متضررترین کشور در این زمینه گردید، ما بودیم یا عربستان؟، چه کشوری باعث ضرر کشورهای منطقه شد؟ چه کسی به کشوری اسلامی لشکر کشی و اقدام به جنایت و قتل مسلمانان (یمن) در خدمت به منافع آمریکا، کرد، عربستان بود یا ایران؟

وی ادامه داد: عربستان قیمت نفت را با افزایش تولید کاهش داد و موجب شد که ملت های منطقه از قیمت شدید نفت به شدت متضرر شوند و ترکیه نیز همچون عربستان از داعش، حمایت لجستیکی و نظامی می کند و نفت داعش را خریداری کرده، انتقال داده و می فروشد.

سعیدی افزود: در حال حاضر، چه کسی در یمن دخالت می کند؟ چه کسی بیش از یک سال است تمام یمن را زیر و رو کرده است؛ چه کسی با ماشین نظامی خود در بحرین حضور دارد؟ چه کسی در سوریه از ۱۶۰ گروه (تروریستی) حمایت و پشتیبانی می کند؟ دنیا این را می فهمد؛ ما که به جایی لشکرکشی نکردیم، ما در جایی حضور نظامی نداشتیم مگر در سطح محدود مستشاری که آن هم خود آن کشورها از ما درخواست کردند.

امپراتوری رسانه ای غرب واقعیت ها را معکوس نشان می دهد

سعیدی با تاکید بر این که امپراتوری رسانه ای غرب، واقعیت ها را معکوس به خورد مخاطبان می دهد، گفت: ما پیش از این اعلام کرده بودیم که حافظ منافع کشورهای اسلامی هستیم و از مقاومت حمایت می کنیم؛ چه کسی به غزه کمک کرد تا در برابر رژیم صهیونیستی بایستد؟ ما در کدام جبهه هستیم و عربستان در کدام جبهه است؟ ما به غزه و کیان فلسطین کمک کردیم؛ به سوریه کمک مستشاری دادیم برای این که مقاومت سرپا بماند.

راهبرد آمریکا، پیاده کردن طرح خاورمیانه بزرگ
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که راهبرد آمریکا، پیاده کردن طرح خاورمیانه بزرگ در منطقه است، اظهار داشت: آمریکا روزی این طرح را با راه اندازی جنگ نیابتی علیه حزب الله به رژیم صهیونیستی واگذار کرده بود، بعد نقشی به خود عربستان داد تا در واقع همان نقشی که آن روز رژیم صهیونیستی ایفا می کرد، اکنون عربستان ایفا کند، یعنی قطع ارتباط ایران با غزه و محور مقاومت؛ این خدمت به چه کسی است؟.
داعش را خود این ها ایجاد کردند و اکنون هم دارند با داعش بازی می کنند، آن ها فقط با داعشی مخالفند که احساس کنند ممکن است علیه آن ها حرکت کند وگرنه داعش ضعیف شده را می خواهند و اتفاقا فلسفۀ تلاش آن ها برای جلوگیری از سقوط فلوجه آن بود که این آشوبگران که دست پروردۀ آن ها هستند، در همین جا بمانند و به اروپا و غرب برنگردند تا برای آن ها مشکل ساز نشود.

وی افزود: ما پارادوکس عجیبی در رفتار آمریکا می بینیم که این پارادوکس در رفتار کسانی که به نیابت از آمریکا می جنگند نیز مشاهده می شود، به عنوان مثال آن ها قائل به دمکراسی خوب و دمکراسی بد هستند یا تروریست خوب و تروریست بد، آزادی خوب و آزادی بد. در واقع باطل بودن ایدئولوژی آمریکا از برخوردِ دوگانۀ آمریکایی ها با همه پدیده ها آشکار می شود، یعنی وقتی تروریست ها در آمریکا و یا فرانسه مرتکب عمل تروریستی می شوند، بدند اما اگر در سوریه مرتکب چنین عملی شوند، خوبند.

انقلاب اسلامی و چالش رهبری عربستان در جهان عرب

سعیدی با اشاره به این که آل سعود در طول هفتاد هشتاد سالی که از عمر نظام سعودی می گذرد، همواره مدعی رهبری جهان عرب بوده است، گفت: این رهبری امروز با یک چالش مواجه شده است یعنی یک قدرت معنوی متنفذی مثل انقلاب اسلامی ایران، توانسته رهبری جهان اسلام را به عهده بگیرد و در جهان اسلام نفوذ معنوی داشته باشد، بحث ما تنها دفاع از شیعه نیست، نه امام راحل شعار شیعه گری داد و نه رهبر معظم انقلاب شعار شیعه گری می دهد؛ هلال شیعی را هم آن ها نامگذاری کردند؛ ما از کیان اسلام دفاع می کنیم ما از کیان فلسطین دفاع می کنیم یعنی ما هم از حزب الله که شیعه است دفاع می کنیم هم از فلسطین که اهل سنت هستند، بنابراین عربستان از این که می بیند جمهوری اسلامی در جهان اسلام اعم از اندونزی، مالزی، افغانستان، پاکستان، نفوذ معنوی دارد، نراحت و پریشان است.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 153 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:52

داعش با این ادعا که روحانیون قرآن کریم را تحریف کرده‌اند، قصد دارد آن را از نو کتابت کرده و برخی سوره‌ها و آیاتش را حذف کند!

به گزارش “داعش نیوز” ، روزنامه الرأی تونس به نقل از یک روزنامه ترکیه‌ای نوشت: داعش مدعی است که قرآن کریم از سوی برخی روحانیون برای خدمت به “کفار” تحریف شده و این گروه تروریستی قصد دارد از نو قرآن را کتابت کرده و برخی سوره‌ها و آیات آن مثل سوره “الکافرون” و آیات التطهیر را حذف کند.

داعش مدعی است که استفاده روحانیون از قرآن برای خدمت به طوایفی همچون مسیحیت و شیعه است که تغییر و اصلاح برخی آیاتش را واجب می‌کند.

این روزنامه ترکیه‌ای در گزارش خود نوشت که داعش که وحشی‌ترین گروه در تاریخ است و اعلام کرده که قصد دارد برخی آیات قرآن را از نو کتابت کند و برخی را تغییر دهد. از بین سوره‌هایی که داعش برای تغییر آن تلاش می‌کند سوره الکافرون است.

به گفته این روزنامه، داعش شیعیان را به تحریف قرآن به ویژه آیه ۳۳ سوره “أحزاب” متهم می‌کند. این آیه به این صورت است: “إنما یرید الله لیذهب عنکم الرجس أهل البیت و یطهرکم تطهیرا” داعش اصلاح این آیه و حذف برخی واژگانش را ضروری می‌داند.

از سوی دیگر، منابع اعلام کردند که داعش انفجار مجسمه صلاح الدین ایوبی را در برنامه‌های خود قرار داده است.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 193 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:52

یک عنصر جدا شده از داعش از گنج بزرگی سخن گفت که این گروه تروریستی در رقه سوریه پنهان کرده است.

به گزارش “داعش نیوز” ، روزنامه ساندی تایمز در گزارشی از گنجی پرده برداشت که گروه تروریستی داعش آن را از عناصرش نیز پنهان می کند.

این روزنامه به نقل از یکی از عناصر جدا شده از داعش نوشت: داخل خانه شهردار سابق رقه، رازی وجود دارد که داعش آن را حتی از عناصرش نیز پنهان می کند. آن راز، یک در آهنی است که منتهی به یک خزانه پر از اطلاعات و اثر انگشت می شود. داخل این خزانه ۵۰ میلیون دلار به شکل اوراق نقدی و قطعه های طلا موجود است. این خزانه شریان اقتصادی خلافت خودخوانده داعش به حساب می آید؛ شریانی که تنها ۳۵ نفر از آن آگاهی دارند و ۲۴ ساعته با نگهبانان و دوربین حفاظت می شود.

روزنامه تایمز در ادامه اطلاعات کمیابی در خصوص ” بانک مرکزی داعش” از طریق این فرد که بر دخل و خرج داعش نظارت داشت، منتشر کرد.

این فرد که هفته گذشته از دست داعش فرار کرد و هم اکنون در ترکیه ساکن است، به روزنامه تایمز گفت: تمامی دارایی های داعش در این ساختمان توزیع می شود و تمامی آنها عبارت است از دلارها و شمش های طلایی که هرکدام یک کیلوگرم وزن دارد.

این فرد جدا شده از داعش در ادامه افزود: سران داعش تبلیغات خود را در خصوص استفاده نکردن از دلار آمریکا که آن را ” نظام اقتصادی سرمایه داری آمریکا برای برده داری” توصیف می کنند، افزایش داده اند؛ اما طرحشان برای تبدیل دلار به دینار طلا شکست خورده است.

وی در ادامه تصریح کرد: “داعش ماه گذشته ۵۰ میلیون دلار از تولید نفت و مالیات هایی که بر کفار و دارایی هایی که بر آنها مسلط شدند، به دست آورد. بیشتر دارایی های داعش از کفار و اموال این افراد های بدست می آید.”

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 158 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:52

به گزارش “داعش نیوز” , مسئولین عراقی به کمک مردم شهر کربلا و به یاد و احترام شهدای عراقی در جنگ با گروهک تروریستی داعش، سفره افظاری به طول ۵۰۰ متر برپا کردند که با استقبال مردم شهر کربلا واقع شد. در این افطاری باشکوه و معنوی روزه داران به احترام و به یاد شهدای کشورشان افطار کردند.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 205 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:52

به گزارش “داعش نیوز” , شهید مدافع حرم، مهندس «مهدی حیدری» از اهالی شهرستان ورامین و از پاسداران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) بود که در ۲۱ دی ماه سال ۹۴ در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سوریه توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

پیکر مطهر او در منطقه ماند و بعد از گذشت ۵ ماه از شهادتش به کشور بازگشت است. از شهید حیدری یک پسر چهار ساله به نام محمد مهدی به یادگار مانده است. او سابقه خادمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) را داشت.

در بخشی از وصیتنامه این شهید دلاور آمده است: «بی طرفی در دعوای حق و باطل معنا ندارد و باید در مقابل باطل ایستاد. گاهی شهید شدن آسان تر از زنده ماندن است، اما گاهی زنده ماندن و زیستن و تلاش کردن، درک محیط و بصیرت داشتن مشکل تر از شهید شدن یا مرگ و لقای الهی است. دعاکنید کربلایی شویم، سپس شهید باشیم نه این که فقط شهید شویم، اگر شهید نباشیم، کربلایی نباشیم که شهید نمی شویم».

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مهدی حیدری یکشنبه ۳۰ خرداد ماه ۹۵ در قرارگاه برگزار شد.

این مراسم با حضور سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و حجت الاسلام و المسلمین کوهستانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه و جمع کثیری از فرماندهان، مدیران و همکاران آن شهید پس از اقامه نماز عصر در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 200 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:52

به گزارش “داعش نیوز” , رزمندگان عراقی پس از پاکسازی کامل محلات جنوبی، مرکزی و شرقی فلوجه حملات وسیعی را برای سیطره بر محلات شمالی و شرقی این شهر ادامه می دهند.

بنابر این گزارش، پس از پاکسازی محلات حی الشهداء ۱ و ۲، حی النزالالنعیمیه، الخضراءدر جنوب و مرکز فلوجه طی روزهای اخیر نبردها برای بازپس گیری محلات شمالی و شرقی این شهر شامل “اندلس، نیسان، جولان، معلمین، مهندسین و …. متمرکز بوده است. داعش با اعزام پی در پی عوامل انتحاری در تلاش برای جلوگیری از پیشروی های نیروهای عراقی برامده است. به گفته یک منبع میدانی تنها در عرص ۴۸ ساعت اخیر ۱۵ حمله انتحاری علیه واحدهای نظامی این کشور در محلات ذکر شده انجام شده است. اکثر این حملات توسط تروریستهای غیر عراقی عضو داعش صورت گرفته که در میان آنها اتباع کشورهای تاجیکستان، عربستان سعودی، ترکیه، تونس مشاهده می شوند. در حال حاضر نیروهای عراقی بر بیش از ۷۰ درصد از شهر فلوجه کنترل دارند.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 188 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:52

به گزارش “داعش نیوز” , با گذشت چند روز از شکست حمله گروه تروریستی تکفیری داعش به شهر شیعه و ترکمان نشین “طوزخورماتو” واقع در شمال شرقی عراق، بخش رسانه ای این گروه تصاویری از شبیخون تروریستها به یک پاسگاه نیروهای پلیس فدرال عراق منتشر کرده است.

بنابر این گزارش، در این عملیات گروهی از عناصر داعش پس از نصب مین های جاده ای در مسیر جاده تدارکاتی و امدادی نیروهای پلیس عراق مستقر در منطقه بئر احمد واقع در حاشیه جنوب غربی شهر طوزخورماتو به یک پاسگاه نظامی حمله کرده و با نیروهای نظامی مستقر در آن درگیر شده اند. با توجه به انیکه حمله در نیمه شب رخ داده نظامیان مستقر در این پاسگاه غافلگیر شده و همگی قتل عام شده اند. در پی این هجوم نیروهای کمکی به منطقه اعزام شده که به بمبهای کنار جاده ای برخورده و بیست تن از آنها به شهادت رسیده اند. در نهایت پس از دو روز درگیری شدید، نیروهای بسیج مردمی با اعزام نیرو به منطقه حملات داعش را دفع کرده اند.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 242 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 6:31

به گزارش “داعش نیوز” , دبیر شورای امنیت ملی از کشف عملیات تروریستی انتحاری در تهران و خنثی کردن این عملیات خبرداد.

علی شمخانی در مراسم برزگداشت شهید مصطفی چمران با اشاره به تفکر جهادی و معنوی شهید چمران و اعتماد وی به حضور مردم در روزهای آغازین جنگ تحمیلی و استفاده از بضاعت اندک آنان در امور جنگ گفت: شاید برخی فکر کنند که چرا در این غوغای منطقه ای و جنگ های نیابتی که برای توسعه اختلاف در کشورهای اسلامی راه اندازی شده و گروه‌های تفکیری و داعش پرورش داده شده ایران نیز حضور دارد.

وی حضور مردم را پس از عنایت خداوند بسیار مهم توصیف کردو گفت: هر تحرک مرموزی در هر کجای ایران به سرعت کشف می شود که دلیل آن حضور مردم و وجود سازمان‌های مجرب وتوانمند است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی از کشف و دستگیری عوامل عملیات انتحاری طی چند روز گذشته در تهران خبر دادو گفت: در همین ایام رمضان نفرین شدگان زمین تصمیم داشتند در تهران اقداماتی انجام دهند و گزارشی مختصر منجر به کشف و دستگیری عوامل عملیات انتحاری در تهران شد.

گروه‌های تکفیری‌ها بارها قصد چنین عملیات‌هایی داشته‌اند و پیش از این سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسو‌ل‌الله(ص) تهران بزرگ فرمانده سپاه تهران بزرگ در اردیبهشت ۱۳۹۱ از خنثی سازی چند عملیات انتحاری، انفجاری و ترور در نقاط حساس تهران توسط نیروهای اطلاعات سپاه در عید نوروز ۱۳۹۱ خبر داده بود.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 202 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 6:31

به گزارش “داعش نیوز” , یک سرهنگ اطلاعات عراق گفت “نورا”، دختر روس، به عنوان یکی از خطرناک ترین تک تیراندازان گروه تروریستی داعش در فلوجه، از مهم ترین عناصری است که به محض ورود نیروهای عراقی به این شهر، تحت تعقیب قرار گرفت.

این افسر عراقی که نخواست نامش فاش شود گفت: «سیستم های تعقیب و پیگیری ارتباطات سازمان اطلاعات عراق با استفاده از بیسیم توانسته اند برخی مکالمات بین سرکرده “داعش”، موسوم به غانم الفلاحی، و این تک تیرانداز روسی را شنود کنند.

در این تماس ها، سرکرده داعش از “نورا” خواسته است آن عده از غیرنظامیان را که سعی دارند از شهر خارج شوند یا نیروهای عراقی را که به سمت ساختمان فرمانداری فلوجه در حال پیشروی هستند، هدف قرار دهد.

نیروهای عراقی برای یافتن این دختر روسی ۲۸ ساله، یک عملیات ضربتی را در محله های نزال، الصناعی، منطقه المزرعه و محله الشهدا آغاز کرده اند. سازمان اطلاعات عراق نیز به منظور یافتن، بازداشت یا قتل وی، برخی مشخصات او را منتشر کرده است.

برخی از ویژگی های این تک تیرانداز، که توسط سازمان اطلاعات عراق منتشر شده است، عبارتند از اینکه وی بور و بلند قد است و اصالت آذری دارد؛ از سوریه وارد عراق شده است و مسئول قتل ۲۱ تن از افراد پلیس مرکزی و یگان مبارزه با تروریسم در فلوجه است. او یکی از ۱۳ تک تیراندازی است که پوشش آتش مورد نیاز داعش را برای مقابه با هر گونه پیشروی احتمالی نیروهای عراقی و جلوگیری از خروج شهروندان غیرنظامی از شهر را تأمین کرده بودند.
وی پس از ورود نیروهای عراقی به فلوجه، ناپدید شده است.

این منبع اطلاعاتی افزود “نورا” در سال ۲۰۱۴ به گروه تروریستی داعش در سوریه پیوست و سپس وارد منطقه “حدیثه” در عراق شد. او در اواخر سال ۲۰۱۵ به فلوجه وارد شده است.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 227 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 23:01

به گزارش “داعش نیوز” , در ادامه جنایات داعش علیه ساکنین مناطق تحت سیطره یان گروه، دقایقی پیش یک جوان اهل سنت ساکن شهر رقه در شمال سوریه با فرو کردن چاقو به شکم و قلب بطرز فجیعی اعدام شد.

بنابر این گزارش، اتهام این جوان از سوی داعش “جاسوسی برای ائتلاف آمریکایی مبارزه با داعش عنوان شده و حکم صادر شده علیه وی نیز با حضور صدها نفر از ساکنین رقه شامل تعداد زیادی کودک خردسال به اجرا در آمده است. جلاد داعش با چاقو دو ضربه به ریه و قلب این جوان نگون بخت وارد آورده و وی پس از چند دقیقه جان خود را از دست داده است. هم اکنون جسد این جوان به صلیب کشیده شده و در میدان مرکز شهر رقه در معرض دید همگان قرار گرفته است.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 224 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 23:01

به گزارش “داعش نیوز” و به نقل از “سومریه نیوز”؛ پس از آزادسازی شهر فلوجه از سیطره گروه تروریستی داعش، نیروهای امنیتی عراق کنترل دادگاه داعش و زندان‌های آن در این شهر را به دست گرفتند.

تصاویری که گروه اطلاع رسانی جنگی وابسته به نیروهای بسیج مردمی منتشر کرده است نشان می دهد این گروه تروریستی از یکی از خانه ها به عنوان دادگاه خود استفاده کرده و در آن زندان هایی را ایجاد کرده است که ارتفاع و مساحت آن بیشتر از یک متر نیست؛ حتی ارتفاع و مساحت یکی از این زندان ها، پنجاه سانتی متر است.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 215 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 23:01

به گزارش “داعش نیوز” , در ادامه عملیات نیروهای ارتش عراق برای بازپس گیری فلوجه از داعش، نیروهای امنیتی این کشور پس از سیطره بر محله “حی النزال” در مرکز این شهر زندان داعش را کشف کرده اند.

بنابر این گزارش، این زندان در محل ساختمان اداری متعلق به فرمانداری سابق شهر فلوجه احداث گردیده و دارای اتاق هایی برای شکنجه و محاکمه قربانیان این گروه بوده است. نیروهای امنیتی عراقی پس از پاکسازی محل از تله های انفجاری نصب شده از سوی داعش، خبرنگاران و نمایندگان رسانه های این کشور را به داخل زندان برده و بخش های مختلف آن را مورد بازدید قرار داده اند. در اتاق های بازجویی این زندان انواع ابزارهای شکنجه همچون دستگاه های شوک الکتریکی، قفس هایی با ارتفاع ۱ متر برای حبس متهمان در آن بمدت طولانی و … وجود داشته است.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 226 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 15:28

به گزارش “داعش نیوز” , تصاویر منتشر شده از نبرد ارتش عراق با تروریست های داعش در فلوجه نشان از مسلح شدن سربازان عراقی به اسلحه VHS K2 ساخت کروواسی خبر می دهد.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 212 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 15:28

به گزارش “داعش نیوز” و به نقل از خبرگزاری آلمان، گروه تروریستی داعش یکی از قضات کویتی را که در صدور احکام اعدام برای متهمان پرونده حمله به مسجد شیعیان کویت در رمضان سال گذشته نقش داشتند، در فهرست افراد تحت پیگرد خود قرار داد.

طبق اعلام روزنامه الرأی کویت، گروه تروریستی داعش در کانال دابق در تلگرام فهرستی سه نفره را منتشر کرده که شامل نام دو نفر از سران نظامی عربستان است. یکی از این دو افسر در ریاض و دیگری در منطقه قصیم است. داعش جزئیات بیشتری در خصوص این فهرست ارائه نکرده و تنها با عنوان “تحت تعقیب” از آنها نام برده است.

داعش همچنین تصویری از این قاضی را منتشر کرده و نوشته است: این همان قاضی است که برای خواهران ما دختران آل نصار و خانواده هایشان حکم اعدام و زندان صادر کرد.
مسجد شیعیان کویت تیرماه سال گذشته هدف حمله قرار گرفت که در پی آن ۲۷ نفر کشته و ۲۲۷ نفر زخمی شدند.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 201 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 15:28

به گزارش “داعش نیوز” , تروریست های تکفیری داعش در ادامه جنایات خود در سوریه، مرد جوانی را به اتهام جاسوسی در استان رقه اعدام و به صلیب کشیدند، تکفیری ها با انجام این اعمال وحشیانه در ملا عام قصد ایجاد رعب و وحشت میان سوری ها هستند.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 217 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 5:12

به گزارش “داعش نیوز” , عملیات آزادسازی شهر “فلوجه” با تایید مقامات نظامی عراقی به پایان رسید و این شهر بعد از مدت ها از تروریست های تکفیری داعش پاکسازی شد.

ارتش و نیروهای مردمی عراق و مدافعان حرم که در این راه دشوار دست به دست هم دادند تا یکی از مهمترین عملیات های آزادسازی انجام شود و ضربه سختی به تروریست های تکفیری داعش زده شود.

نیروهای مردمی عراق بعد از آزادی فلوجه عکس یادگاری گرفتند و این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 227 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 5:12

به گزارش “داعش نیوز” , فعالان عراقی تصاویری از جشن و سرور و شادمانی مردم فلوجه از آزادسازی این شهر از چنگال گروه تروریستی داعش منتشر کردند.

حیدر العبادی نخست وزیر عراق روز گذشته ساعاتی بعد از ورود نیروهای عراقی به مرکز شهر فلوجه، آزادسازی این شهر را از چنگال گروه تروریستی داعش اعلام کرد.

وی با بیان اینکه نیروهای عراقی کنترل مرکز شهر فلوجه را به دست گرفته‌اند، خطاب به داعشی‌ها گفت: هیچ جایی در عراق ندارید، از کشور ما بروید، عراق برای عراقی‌ها است.

العبادی اظهار داشت که نیروهای عراقی طی ساعات آینده کانونهای تروریستی باقی‌مانده در فلوجه را نیز از چنگال گروه تروریستی داعش آزاد خواهند کرد.

نیروهای عراقی حدود یک ماه قبل، نبرد آزادسازی فلوجه از چنگال داعش را آغاز کرده بودند.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 241 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 0:39

به گزارش “داعش نیوز” , یک انگلیسی دیگر به گروه داعش پیوست، اما این بار مردم بریتانیا از این شوکه اند که او یکی از چهره های مشهور موسیقی راک در دهه ۹۰ بود.

نشریه دیلی میل نوشته است که گمان می رود سالی جونز‏‏‏، نوازنده و خواننده زن انگلیسی در همراهی با همسر ۲۰ ساله خود به گروه تروریستی داعش پیوسته باشد. این ستاره موسیقی ۵۲ ساله و صاحب دو فرزند پسر است که از طریق آشنایی اینترنتی با فرد عضو داعش به این گروه علاقمند شده و از طریق سوریه به این گروه پیوسته است.

جونز به تازگی در اکانت توییترش تصویری با پوشش روبنده از خودش و البته جملات تهدید آمیزی را منتشر کرده است. دیلی میل در گزارش خود به هویت‌های مجازی سالی جونز اشاره می‌کند و می نویسد او در یکی از اکانت هایش با نام «ام حسین البریتانی» خطاب به کاربران یهودی، اسامه بن لادن را ستوده است.

جونز همچنین چند روز پیش در توییترش نوشته «سر همه شما مسیحیان بایست با یک چاقوی زیبا و تیز بریده شود و روی میله‌های شهر رقه (در سوریه) نصب شود. »

خانواده این ستاره موسیقی می گویند همچنان در شوک هستند. پیوستن شهروندان بریتانیا به گروه داعش به یکی از چالش های مهم این کشور تبدیل شده است.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 214 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:12